IMG a9407e0810c0f2a2243a2ad2c260324c V
Εκπαιδευτικά προγράμματα

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το σχολείο μας πραγματοποίησε τριήμερη εκδρομή στην Θεσσαλονίκη προκειμένου να συμμετάσχει σε πολιτιστικό  πρόγραμμα για την Παλαιοχριστιανική και Βυζαντινή Θεσσαλονίκη. Συμμετείχαν 47 μαθητές της Β΄ τάξης και τρεις  συνοδοί καθηγητές (Αικατερίνη Ντούμα, Ιωάννα Μπέσιου) με αρχηγό την εκπαιδευτικό ΠΕ02 Άννα Ρεντζεπέρη.

Το Σάββατο 18/2/2023 αναχωρήσαμε από την Ηγουμενίτσα στις 8.30 μετά από τον επιβεβλημένο έλεγχο του οχήματος από κλιμάκιο του Λιμενικού Ηγουμενίτσας. Μετά από ενδιάμεσες στάσεις φτάσαμε στις 13.00 στον Ι. Ν. του Αγίου Δημητρίου και την κατακόμβη στη Θεσσαλονίκη. Ακολούθησε πεζοπορία ως την Παναγία Χαλκέων και στη συνέχεια ξενάγηση στην Ροτόντα και επίσκεψη στην Αψίδα του Γαλέριου (Καμάρα), τακτοποίηση στα δωμάτια στο Ξενοδοχείο «Metropolitan» και στις 15.30 γεύμα. Στις 19:15 μεταβήκαμε στην Ι. Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, γεύμα και επιστροφή στο ξενοδοχείο.

Την Κυριακή 19/2/2023 στις 09:00 επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού και στη συνέχεια μεταβήκαμε στο Άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου και αμέσως μετά στον Λευκό Πύργο. Αμέσως μετά περπατήσαμε την Οδό Αριστοτέλους και φθάσαμε στην Πλατεία Αριστοτέλους, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και επιστρέψαμε στις 14.00 στο ξενοδοχείο για γεύμα και ξεκούραση. Το απόγευμα στις 16.30 μεταβήκαμε στο Noesis για να παρακολουθήσουμε την 3D προβολή, η Οδύσσεια των Ωκεανών. Γεύμα και επιστροφή στο ξενοδοχείο.

Τη Δευτέρα 20/22023, ήμερα επιστροφής στην Ηγουμενίτσα, στις 10.00 π.μ. ξεκινήσαμε για την επίσκεψή μας στη Βεργίνα στη Βέροια στους Τάφους των Μακεδόνων Βασιλέων, όπου έγινε ξενάγηση και γεύμα. Στις 15:00 αναχωρήσαμε για την Ηγουμενίτσα και μετά από ενδιάμεσες στάσεις επιστρέψαμε στην πόλη στις 18:00

Οι μαθητές μας ήταν συνεπείς στις οδηγίες και στην τήρηση του προγράμματος. Η εκδρομή πέτυχε τους στόχους της αφού πρόσφερε την δυνατότητα στους μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις, εμπειρίες, παραστάσεις, κοινωνικοποίηση και να ενισχυθεί το πνεύμα ομαδικότητας.

Φωτογραφικό υλικό (Δημήτρης Λαγούρης, Β2)